Consumentenbenzineprijsoorlog

‘Normaalgesproken hou ik niet van dit soort doorzend mailtjes, maar ik ben het nu zat.’

Hebben jullie er ook zoveel gehad van de week? Doorzendmailtjes over de grote consumentenbenzineprijsoorlog? Ik wel. Leuk woord wel, fijn voor het scrabbelen: consumentenbenzineprijsoorlog. Bij al die mailtjes over het starten van de consumentenbenzineprijsoorlog zat een excuusje voor het doorzenden. En een powerpointpresentatie. Slide 1 vraagt: kunnen we op je rekenen? Ja! Dat kunnen ze, wie die ze ook zijn, want dat blijft onduidelijk.

Ik hoef geen doorzendmailtjes te sturen, want ik heb lekker een blog. Bij deze dus. De consumentenbenzineprijsoorlog gaat zo: niet meer tanken bij Shell of Esso. De grote jongens gaan het voelen, hun prijs verlagen en zo ontstaat er een officiele benzineprijsoorlog. En wij, arme automobilistjes, profiteren.

Nou tank ik altijd bij Autoradam en ik kan me herinneren dat Peter ooit ’s een interview had met meneer Autoradam die vertelde dat er gewoon Shell – of Esso, wil ik vanaf wezen – in de pomp zit. Dus ik vrees dat de grote consumentenbenzineprijsoorlog uitsluitend een lekker scrabblewoord blijft. Nou ja. Ik heb vanochtend weer een klein steentje bijgedragen aan het onderuithalen van het grote kapitaal. Sorry hoor.

Dit bericht is geplaatst in Humor met de tags . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *