Klokkenspel

Vanochtend liep ik over het Leidseplein. Aan het Americain hing een enorm billboard. Reclame voor geurtje van Dolce & Gabbana. In een opblaasbootje hangt een man. Lekker ding wel, alhoewel beetje te plastic naar mijn smaak. Bruin, sixpack, witte zwembroek. Zo’n beetje van onderaf gefotografeerd en wat doe je dan als meisje? Juist. Maar ik zag niks. Helemaal niks. Seksloos. Een castraat? Eunuch? Androgyn? Ik moest natuurlijk denken aan de ophef over de grote gouden bikini in Utrecht, ook al zo’n seksloze Barbie die de naam billboard geen eer aandeed. Niets om op wat voor manier dan ook opgewonden van te raken.

Toch, ik hoop niet dat die trend van megabillboards doorzet. Het is zoiets als winkelstraten met muziek, je kunt er niet aan ontsnappen. Neem dat scherm aan ons podium. Liep je richting Grote Markt dan staarde het scherm je vanuit de verte als een boos oog tegemoet, je toch al volle hoofd nog voller stoppend met onbenullige mededelingen. Dat scherm is weg, nu het podium nog. Misschien afzinken naast de schouwburg? Hebben we daar meteen een fijn terras op het water.

Dit bericht is geplaatst in Almere, Mannen, Seks, Vrouwen met de tags , , , . Bookmark de permalink.

0 Reacties op Klokkenspel

  1. Simone schreef:

    Straks krijgen we nog onzekere mannen die hun klokkenspel hierop af gaan laten stemmen bij de plastische chirurg.
    Trouwens D&G zijn toch homo, je zou eerder iets a la Calvin Klein (latent homo, ondanks zijn huwelijken (zie dagboek van Andy Warhol))verwachten die de mannelijke zaakjes juist iets naar boven afronde (qua volume) in zijn advertenties ?

  2. Connie schreef:

    Zeker weten. Maar misschien heeft deze Ken niets meer te bieden. Alhoewel photoshop wonderen doet, ook voor heren. :-)

  3. Super Discount schreef:

    Ik vind winkelstraten met muziek wel iets hebben eigenlijk. Vooral in de winter roept dat bij n zekere gezelligheid op :-)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *